Cetățenii și-au făcut singuri meciul greu

bruyne

Sincer să fiu, după golul reușit de Iheanacho credeam că urmează doar un galop de sănătate pentru cetațeni. Era 2-0, iar terenul părea înclinat serios către poarta lui De Gea. O greșeală însă a lui Bravo, ce ironic, a făcut ca jocul să ia o altă întorsătură, iar City a avut mari probleme pe finalul partidei, victoria fiind pusă serios sub semnul întrebarii. Totuși elevii lui Guardiola au reușit să câștige până la urmă cele 3 puncte, meritate aș zice eu, chiar dacă ultimele minute ale partidei i-a găsit masați în propriul careu, ipostază în care nu sunt văzute prea des echipele antrenate de spaniol.

Ca să mă refer puțin și la jucători, aș remarca evoluția excelentă a lui De Bruyne, cel care de altfel a făcut diferența. De la City mi-a mai plăcut de Otamendi, în schimb am fost surprins neplăcut de prestația lui Stones, care a fost oscilant pe tot parcursul partidei, având intr-adevăr și intervenții bune, dar au fost și momente în care și-a pus echipa în real pericol. Chiar m-am întrebat de multe ori cum s-a ajuns să se plătească niște sume exorbitante pe asemenea jucători, iar în această oală i-aș băga și pe Pogba, Sterling sau Mkhitaryan. Dacă tot sunt la fundași mă întreb ce caută Blind în acea poziție. Niciodată nu l-am vazut pe olandez altceva decât fundaș stânga, chiar dacă a fost încercat de Van Gaal pe toate posturile posibile. Astăzi am văzut două defensive extrem de fragile, de ezitante, jucătorii comițând extrem de multe greșeli individuale și de plasament. În prima repriză au existat goluri imense în defensiva lui United, altădată de neconceput în strategia pregătită de Jose Mourinho, iar acest lucru ne arată că “specialul” va avea mult de muncit la acest compartiment.

Ofensiv cele două formații au arătat foarte bine și nu știu cine le va face față din acest punct de vedere. Poate doar o defensiva super organizată a lui Conte, echipa condusă de italian fiind poate singura care ar putea să intervină în lupta pentru supremație dintre Pep și Mou în acest sezon.

Leave a Reply

