Am avut din nou emotii

a6

Acest lucru ma bucura cel mai mult in urma partidei de aseara, am simtit din nou placerea de a sustine nationala, am avut din nou emotii, am simtit din nou un arc in fotoliu care ma arunca tot timpul in sus, neavand nici un pic de stare. Nici nu poate fi altfel la un turneu final, nu poti ramane indiferent la asemenea partide, mai ales cand nationala tarii tale joaca in partida de deschidere. Nu spun aceste lucruri datorita desfasurarii partidei, am avut emotii intreaga saptamana, sentiment care se amplifica tot mai mult odata cu trecerea zilelor si apropierea marelui meci. Mi-a fost dor sa vad din nou Romania la un turneu final, sa ma bucur la goluri, sa ma enervez cand primim unul, sa fiu bucuros sau trist. Sentimentele din timpul partidei de aseara nu le-am mai avut de la intalnirea cu Italia din 2008, cand am dat piciorul unei calificari istorice dintr-o grupa a mortii. Ziua de ieri mi-a adus aminte de noptile magice din 90′, de zilele caniculare din 94, sau de turneele europene din Anglia si Portugalia.

Pentru unul care a inceput sa traiasca meciurile nationalei odata cu victoria impotriva Danemarcei din 89, vazand apoi Romania prezenta la fiecare turneu final din anii 90, cu exceptia celui din Suedia 92, absentele repetate de la marile competitii au produs un gol intr-un suflet de microbist. Un gol care incepe sa se umple din nou la acest turneu final, incepand chiar cu partida de aseara.

In ceea ce priveste intalnirea cu Franta, cred ca am fi meritat un rezultat de egalitate, ar fi fost mult mai echitabil. Cu putina sansa puteam reusi acest lucru, avand in vedere ca reusita lui Payet a venit in minutele de final. Pe de o parte am fost trist pentru rezultatul final, dar multumit si bucuros de jocul prestat. Am vazut o atitudine pozitiva a nationalei noastre, mai ales in repriza secunda, am vazut daruire, am vazut spirirt de lupta, sacrificiu, de altfel singurul mod in care ne putem bate cu o formatie net superioara din punct de vedere valoric. Sper ca partida de aseara sa fi dat tricolorilor increderea necesara pentru urmatoarele confruntari, care se anunta extrem de dificile, iar la finalul partidelor din grupa sa ne bucuram de calificarea in optimi. Pentru ca sincer, vreau sa vad nationala Romaniei la cat mai multe partide ale acestui turneu final, sa ma bucur de cat mai multe prezente pe iarba franceza. Inceputul ne da sperante, trebuie sa continuam pe aceeasi linie si sa incercam sa luam maximum de la aceasta competitie, sa jucam din suflet si din placere. HAI ROMANIA !!!!!!!!!!!!!

 

Leave a Reply

